اومانیست ژولیده

 

من قلبم رو به تو اهدا می کنم ............ تو باهش چکار می کنی ؟

 

من خودم قلب دارم مرسی ، بده به کسی که نداره  !  

 ببخشید منظورم اینه که

 

من عشقم رو به تو هدیه می کنم ....... بعد تو چکار می کنی؟

* خب من زنت می شم

* من عاشق بچه ها هستم میای باهم بازی کنیم ؟

* خب من باهات دوست می شم

* اونوقت چی به جاش می خوای ؟؟؟

* ام ..مممم  عشقو ازت می گیرم آدم عاقل که چیز خوبو پس نمی زنه !

* هنوز گرسنگی نکشیدی که بفهمی این قرتی بازیا مال آدمای بی درده

* عشق ؟ منظورت همون گناهه ؟ من با آدمهای گناهکار حرفی ندارم

* نه بابا ! .... شوخی نکن !  بی خیال عرش

* آها ... عشق ؟  همممممم  اونوقت باهاش چکار می شه کرد ؟

* راستشو بگو چی می خوای که ازین در وارد شدی ؟؟؟

* اگه تو هدیه کردی پس چکار داری  من باهاش چکار می کنم ؟!

* برو بابا خدا شفات بده ! تب داری بدجوری حالیت نیست !

* اگه شاشت بگیره  همه چی یادت میره ...... جدی نگیر !

* می دونی چیه ؟ تو راست می گی ها ! ولی نمی دونم چرا من باور نمیکنم ؟!

* هیچ می دونی با این حرف داری آزادی رو  تهدید می کنی ؟ !

* تو به اون حدی رسیدی که بتونی عشق بورزی ؟!

* هدیه ؟! .....  یعنی چی ؟ توضیح بده  !

* آخ ای  ................ چه رمانتیک !!!

* منظورت عرفانه ؟ معلومه خیلی از روزگار غافلی ! .... اینجا نبودی ؟

* هیچ وقت رازی رو اینگونه فاش نگو !!!!

* .......... اونو با مژه هام ازت می گیرم به نرمی و لطافت ، تا به قلبم بسپارم ...... باور می کنم ! ....  چشمهایت را ! با لبخند

* تو ! ............ سرتو بالا بگیر لطفا ...... به من نگاه کن ! بذار ازین چشمها انرژی بگیرم  من هیچی ازت نمی خوام فقط بذار به چشمات نگاه کنم ...می خوام خدارو ببینم ...... همین !

 

* من خواب بودم  ! عصر آفرینش جدید هنوز نرسیده ؟  پس چرا بیدارم کردی ؟؟؟  من می خوام  بخوابم برای همیشه ...... دیگه بیدارم نکن ! تا خورشید طلوع کنه ..... من از شب خسته شدم تا اونموقع می خوام بخوابم ....... فقط برای بعضیا دلم تنگ می شه

 

* ( سکوت )

 

 

پ ن

این همه حرف فقط در یک نگاه ، بله در یک نگاه ، اما نه هر دیدنی آن نگاه است و نه هر چشمی با این همه حس ، رمزهای بسیاری می تواند باشد که فقط چشم ها می فهمند ، بوییدن ، شنیدن ، لمس کردن هم میتواند مولد عشق باشد اما نگاه ، زلال تر از همه است شنیدن ،بوییدن و لمس کردن مکمل های ابراز عشق هستند به شرطی که از جنس همان نگاه باشند 

هیچ کس گناهی ندارد مگر ظلمی روادارد  ارزش آدمها قبل از هر چیزی شاید به باورهایشان برمی گردد نمره هر کسی را خودش تعیین می کند با اندیشه و باورهایش به زندگی و انسان اما اینکه باور بعضیها اینقدر منفی و بدبینانه است ، گناه نیست ! هیچ کس به خاطر اندیشه ها و باورش گنهکار نیست مگر اینکه بر اساس آنها در حق دیگران بدی ، ظلم و نامردمی کند !

اومانیست ژولیده استعاره از کسی است که انسان را خداگونه می خواهد با حفظ تمام ویژگی های زمینی اش و پاسخ ها هرکدام نماینده ای از تیپ و رتبه آدمهای دور و برمان هستند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد