پارادوکس

 

همانطورکه قبلن هم گفتم‌ام گوشه‌ی کوچکی از عشق و دوست داشتن، عشق بین دونفراست و  اصولن این باید دوسویه باشد، مثلن اگر من بخواهم با خودم دوست شوم باید اول من و خودم عاشق همدیگر شویم، راستِ راست، هیچ دروغ و ملاحظه و رودربایسی هم دربین نباشد، بنابراین هم من و هم خودم باید اینقدر انرژی صرف کنیم تا در یک بستر سالم، این نهال ریشه کند هی با توام گفتم عشق نه ازدواج!

ببین! مقام معظم آقا یا حضرتِ اشرفِ اجل ِاکرم، خانم محترمه اگر شما دم غنیمت شمار هستید و از آن دسته که معتقدید باید از هر گلستان گلی چید و رفت خب دیگر چه جای این حرفهاست اما اگر از تیپ "خودم و من " هستید باید از اولِ اول، یکبار دیگر عرض کنم که دوست داشتن حس مالکیت تولید می‌کند، شدت حس مالکیت تو هم به شدت دوست داشتنت بستگی دارد، اگر مظهر دوستی تو یک شی یا یک جانور باشد، مشکل چندانی پیش نخواهد آمد اما اگر این مظهر، آدمی باشد به احتمال زیاد ترا دچار تناقض خواهد کرد. یادت باشدکه :

هر انسانِ سالم و پویا، مستقل و آزاد است و تو با دوست داشتن می‌خواهی او را مالک شوی.  

 چقدر باید عاشق و هنرمند باشی که درحین نگرفتن استقلال و آزادی، کسی را مال‌خودکنی و ازآن مهمتر با بخشیدن عشقت، عشق اورا دریافت کنی تجربه بزرگان می‌گوید بهتراست ابتدا همه چیز را در درون خودت جستجو کنی هیچ عشقی را نمی‌توان مجانی و بدون صرف انرژی مثبت یا با دعوا و لجبازی و زورکی بدست آورد، انرژی درونت را رها کن، ذهنت را، روحت را، اندیشه‌ات را چون پرنده‌ای رها کن اگر رفتند و باز بسوی تو برگشتند از اول هم متعلق به تو بوده و تو براستی صاحب اندیشه، احساس و عشق خود بوده‌ای درغیر اینصورت تو مالک هیچ چیزی نخواهی شد.

اگر مالک خود شوی جهان مال تو خواهد شد (شعار) ...اما از خواص ما آدمها غیر قابل کنترل‌بودن‌است، هیچکس نمی‌تواند همه‌چیز را تحت کنترل خود درآورد حتی خودش را (بازم شعار)

ولی خدا وکیلی می‌خوام یه حرف تازه بزنم، لطفن خوب گوش کنید: برای هیچکس با گذاردن پیش شرط و پس شرط بارفکری و احساسی آنهم از نوع منفی ایجاد نکنیدچه درحد یک تن سابی و تب س ک س یکبار مصرف و چه درحد یک پیوستگی آرمانگرایانه روحی و یکپارچه شدن جان، ... شد؟ یا بازم ساده‌تر بگم، دوباره : چون پیشرفت و تعالی، اساسن در ارتباطات حاصل می‌شود‌

از هر رابطه گرفتن اگر قلبی را سرشار از لذت و شادی نمی‌کنی پس برو بمیر ولی رابطه نگیر

والسلام علیکم و تازه یادت نره که ما همه اشتباه هم می‌کنیم و برکاتف به روی دشمنان آزادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد