سکوت

 

و او با سکوتش مرا کشت! سکوت، خاموش‌ترین خشونت تاریخ است و کشنده‌ترین هم.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ http://f10.blogsky.com


سلام عزیزم خوبی
دیگه به من سر نمی زنی خیلی وقته خبری ازشما ندارم
وقت کردین یه پیش ما هم بیاین
موفق باشی عزیزم

سعید جان تو مطمئنی که این کامنتو می خواستی برا من بذاری؟!! خوب فک کن ! (جلب)

عسل بانو سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ق.ظ

من چرا اینقدر حواس پرت شدم؟
یادم رفت بگم جمله ی جدید زیر عنوانت رو خیلی دوست دارم.
هرچند تازه داشتم روی جمله ی قبلی و همان یرعکسش فکر می کردم.
این تغییر های سریع نشون میده که به من رفتی! من قالب عوض می کنم شما جمله عوض می کنی... آها راستی مرجان هم عنوان نظرخواهیش هی عوض می شه، راستی آخرش نقد یا چشم انداز؟ شایدم در آینده ای نه چندان دور View
به هر حال من پست اشراف زاده رو هم خیلی دوست دارم، اگه اجازه می دی می خوام بزارمش تو بلاگه خودم. هان؟ چی گفتی؟ پولیه؟!

قابل شمارو نداره نکته سنج ریز بین
تو این تیزی چشاتو از کجا آوردی ؟!! در ضمن پولشم باشه یه جا بعدن می‌ریزی به حسابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد