عالم هپروت

کم پیش می‌آید ... اما می‌آید  

کم‌ پیش می‌آید که قولی دهم و عمل نکنم ... اما می‌آید 

کم پیش می‌آید که چیزی به قصد یک پست شروع کنم اما آخر کار شکل پایان نامه به خود بگیرد و خودم را راضی نکند ... اما می‌آید 

کم پیش می‌آید که مطلبی را در ده صفحه بنویسم و بعد درحوصله یک پست خلاصه کنم طوری که کل مطلب دچار زلزله شود ... اما می‌آید  

حال چه کنم پیش آمده دیگر ...  

خلاصه شده‌ی عالم هپروت را فقط برای اینکه قول داده بودم (علی رقم میلم) فقط برای چند ساعت منتشر می‌کنم ...

 

.......................................................... 

 

منتشر و پس از ۴۴ ساعت برداشته شد

به امید روزی که از این فرهنگ به شکل دیگری یادکنیم، طوریکه هنگام گفتن و شنیدن لبریز از شوق و  مالامال از غرور و افتخار شویم  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیدار یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

پیمان جان
مطمئنی این خردمندانی که ازشان دم می زنی تا به حال اینکار را انجام نداده اند؟!

گفت : کار را که کرد ؟

جواب آمد : آنکه تمام کرد
هیچگاه کار تمام نشده پس از نظر من هم هیچ کاری انجام نشده
با یکی دوتا چندتا گل نه بهار می شود و نه گلستان در عین حالی که در گل بودن و زیبا بودن آن چند، هیچ شکی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد